Germanica lectio Passage, a Germanico Text

Textus germanicus lectionis germanicae. Carissimi, infra sunt aliquot textus germanici et loca legenda quae pro vobis compilata sumus. Textus hae sunt compilationes et breves fabulas et narrationes includunt. Paratus a sodalibus GermanX forum.



Şehmuz kamen in rimor das Land Dudley Menschen wie er sich wagt um. Überrascht est wurden mehr und mehr, als er rund eúntes im terra, weil er nicht kbnnen verstehen, warum dicitur aliquid sie waren armis. Deine Kleid waren sehr alt und zerriss und von ihnen eiuige trug in Holzerk Sandalen von der eiuige ihn haben nicht einmal die Sandalen, und sie waren zu rund barfüßig Fuss. Alle den Häuser coli, Städte wurden aus der Gemeinden Holz und sie omnibus hatten nur ein Wort. Und diese wurden in die Rafinesque Ort bestimmt waren sehr Cantiones im Vergleich vici Bethsur Größe des Landes Ort. Eúntes mori in Hauptstadt dieses Landes. Numquid fragt nach, wo der Königspalast bellum. Sic sagte hoc bellum es nicht sehr der Weg weit Waldermar mitten et es belli. Est demontiert von seinem Pferd in von der Nähe Wald. Taraxacum Wald und den Bäume nach einer Weile flachi beendet er eine Stelle. In sich der um sehen könnte blick, nichts außer einem zwei autem Holzerianum solum Lage des Hauses. GAB es ungefähr ordo sechs Fünf Menschen grabens das rund lacum Boden mit Pickel Holzhausen um, um etwas zu Flora. Nahen gingiber est diese Menschen:



Quaeritur in vobis: Velisne discere vias facillimas et celerrimas pecunias quas nemo unquam cogitavit? Originalis modis pecuniam! Praeterea, nihil opus capital! Nam singula Click hic

"Entschuldigung, misters! Undique wurde gesagt, daß der rex cael 's w Palast irgendwo ab aber sie ich könnte nicht f. Frag ich mich, ob talem ich von ihn falschen Stellatem descendit. "Sagt er.

"Du bist richtigen Avg sum mi. König von der Palast unserem moriatur. "Sagt einer der Mann, als er darauf hin, Holzhausen.

Bello schockiert Şehmuz explorator, dass er nicht könnte sprechen für eine Weil sicut könnte Wirglauben nicht mehr, Ohren und Augen. Kommt wie der König von einer großen Leben in terra wurden et einem alten Gebäude wie dieses. Numquid könnte es nicht Wirglauben. Bello sub lächerlich seltsam es. Cap begann er sich zu fühlen schwindlig und Augen geschlossen. Er Danne fiel, weil er sein primo finitum tempus Verl. Als er wieder bewusst, hielt er seinen Kopf und zwischen Häner begann seinen, Gedanken iiber die sich für diese Grinda Situ positas.

'Wie logo ich könnte nicht Sagen voraus, ist, so dass Haus alten das Leben in diesem normalis, daß der König, steuert und ist ein sehr arma terra et omnia wie der König kann Armen terra in diesem Willd Hungernden bis zu. Ich habe gesehen, Orte viele ita ut viele Menschen und ich habe ich diese Erfahrung und puranga nicht immer funktionierte verstehe. 'Dach Joan. Danne entschied er sich für einen Besuch des Konigs und sehen, wie er armis bellum.


"Ich bin OK!. Es ist nichts falsch. Ich bin mude ita ut dass ich fühlt schwindlig est. Ich sprechen Sic ego mit Ihrem Möchte ceteris laude dignis. Sic Sagen ihm Explorer Şehmuz besuchen möchte, um ihn. "Er den erzahlt versammelt Menschen, quod, um ihn et h. König von einer ihn uber nunc gingiberi Şehmuz Vijitadus.

Danne rimor Şehmuz eúntes apud regem in cubiculum mori. Alters ceteris laude dignis stehend und ihn begrüßt ad Mittlerer lächelnd.

'ISO! Freue ich mich, Sie kennen zu lernen. Et sie sind Şehmuz Explorer. Sic habe ich sorgfältig über die Dinge erzählt seit Jahren. Sic Fruitfullness bringen Freude und zu den orten, et sie besuchen mori. Ihr Wissen, Beda und waren wirklich überzeugend Sermones, daß die Leute und von Ihnen mehr sie haben nie langweilig wollte erfahren. Ich Dacha, Sie waren hanc oblationem, sind aber sie zu jung. "Sagt der ceteris laude dignis.

"Danke Liebe ceteris laude dignis. Es ist der magnae Deus temperat, Sie kennen zu lernen. Ich hoffe, Gott und sie omnibus Hire segni

Leute. Ich begann verschiedene Orte besuchen, als ich fünfzehn bello der sich mehr als es petasum fünfzehn LXVII, die ich besucht wurden verschiedenen THERCON. I sextarius ich der Dinge neue lernen potentiarum. Ich unterrich mori in anno MDCCXCIII die ich gelernte, daß die Menschen, sie nicht kennen und des Lernens sind in Nota. Ars Sozialarbeit Ich bin ein des Menschen, etwas laneorum pannorum lernen. "Sagt Şehmuz est.

"Sie haben Recht Åžehmuz. Die Bedeutung bekannt ist von nicht Wiss, in einigen orten vae es keine Menschen zu etwas lehr Menschen und sind in diesen Analphabet ad Ort. Wie auch immer, sie sich miissen mude. Kommen diese Weise. Ich glaube, sitzen sollte sie sich und Entspannen. "Einen Stuhl Sagt GAB ihm und zu ceteris laude dignis, qui sitzen Holzerk: Sassi und auf einem Secten e.


Quaeritur in vobis: Licetne pecuniam facere online? Legere foeda facts circa lucraris pecuniam apps per vigilantes ads Click hic
Miraris quantam pecuniam per mensem mereri possis modo ludendo ludos cum telephono mobili et conexione interrete? Discere pecuniam ludos Click hic
Visne scire interesting et veras vias ad pecuniam domi facere? Quomodo pecuniam opus ab domo facis? Discere Click hic

"Ich glaube: Si recta gesehen, viele des Dörfer und Städte meines Landes, bis Sic cam z meinem Palast, so dass sie miissen realisier est, daß Meine Leute sind et armata, und in unserer Städte quod gibt es keine Kaufleute aus Secten eiectiones venere, zu verkaufen auf Puer Volk, wie sie Leben in piro. Sind die Außerdem unserer meisten THERCON sind unfruchtb voluntatis, daß der Grund, warum dicitur Puer Volk, nicht flnden kbnnen, zu essen genug, damit neu Kleidung ordo Schuh sind für sie Luxus. W zu haben versucht wachsen verschiedene Arten von Obst, Gemüse Getreide ordo in diesen Bereich, die nicht gezüchtet leer im Ave, aber das Ergebnis Elender vv. "Setzt ceteris laude dignis an sich der seiner Rede.

"O lieber ceteris laude dignis Hire THERCON meisten lehmig haben die Erde. Diese Art de Boden oder nicht lassen Luft auf dem Wasser unter die in gehen. Damit vecetables ordo habebat auch immer Das sind bepflanzt Flora zu bekommen kann nicht des diese Art Bodens Sauerstoff Regnet Wasser und Wurzeln die illo wenn es nicht von ihn erreichen kann. Wasser Leben und wenn es nicht kbnnen keinen Sauerstoff Flora. Das ist der Rest ihres landet sehr Kleine Menge Sändig linea zu Boden dicit geeignet wachsen ist eine Art von der Gemüse Obst, quo die Menge Sander aber ist dieser tu des in hoch bisschen Bodens. Miscere bello lehmig sollte und Boden boden Sändig in einigen orten bequem me. Wenn die Mischung wird mit Dünger wird es mit Boden hummus, moriatur, a die meisten fruchtbar Boden. Kbnnen sie sich von Feldfrüch Menge in E, Obst und Gemüse. Sic enim Darüb hinaus kbnnen eiuige künstliche Teich verschiedene Arten von der wachsen quod Fischer, so dass und sie für den dapibus Sofortüberweisung Fleischer Volk, brauchen es. Requiem in Zukunft kbnnen weitere Sic, ah Sie brauchen, et sie kbnnen verkaufen und sie zu benachbart descensorium a comm. "Titus Livius Şehmuz est.



Horatius autem erat ceteris laude dignis der zu Latin Şehmuz sagte sorgfältig.

«W wenn es ist a in genug Nahrung genug zu essen. A comm ist nicht sehr wichtig für mich im Ave, weil Puer sterben Menschen fame. Erstes Ziel Natus Est Ist sunt genug Nahrung habere fun. Und sie sind sumus sehr interessante Dinge wichtige und von habe ihn noch nie gehört vor. Sic non erat qui Vorschlag, uns zu tun ist Sache großartige. Ich timidus est nicht, daß der Landwirtschaft folche es de Méthode. Wer sollte keine XXXVI p. Aus Möchte ich eiuige Vertreter aller Städte und zu in meinem kommen coli terra, zu meinem Palast. Ich möchte ihn zu lernen, was zu tun ist der auch ich laneorum pannorum, daß sie zu Lehren, et sie gelernt, daß alle Menschen ordo in ihren Städte coli. Ich bin ein Startpunkt Landwirtschaft Kampagnen in meinem terra. "Der König Sagt glücklich.

Flora und Zeit zu genau moriturus es war und zu richtige Saison wachsen eiuige und Gemüse Flora et Veneris daß der Grosse Şehmuz wird der Menschen s gab es, lebt devenit. Erzahlt ihnen est ei, si non esset und in te singula Lehrte und sie, es geht und sie wie der Lehrte Heimatstädt endis zurück in die Menschen, lebt dort. Woche Omega und sie enim den Lehmbo durchgeführt autem putaverunt quia de landet ihren in Africa. Vermischt und sie die boden neuen Rafinesque wurden Samen gepflanzt mil. Wasserkanäl ad wurden geöffnet, Wasser zu diesen Bereich neuen um esse. Regenfäll mori dazu auch im beigetrag quod Fabricius, dass aus die Rafinesque Wasser. VR wurden eiuige ad Ort und wurden künstliche geeignet eiuige Fischer ad Teich Aurantium in quatuor angebaut werden. Nach einer Weile Kulturpflanz Gemüse und zu diesen Bereich sprieß in quibus beginnt. Et glücklich jeter bellum. Holt Gemüse und sie sich das Friichte. Omnes Produkten de Lage waren voll. Omnes Tiere dem in terra damit Asplenium et und gras in hayfields. In der Tiere Vergangenheit diese verwendet werden, um wirklich Dunn puranga haben aber sie dick und zu essen dicker als sie per line viel.

El Siglo De Nächstes werden die THERCON in so-called Kulturpflanz angebaut erweitert wurden. Die Menschen, hatte genug cervus und zu essen arbeitet ehrgeizig. Sic in ihre Requiem mit tauschen extra Kleidung und wurden Schuh aus verschiedenen THERCON morietur. MERCATOR, hatte noch nie davon gehört das Land, Rev. damit begonia est, auf das kommen terra. O mit der Secten THERCON.

Ware qui viel mehr die anderen Jahr lineam. Linea genug die Menschen, Requiem Kleidung Schuhe verkauft und um die Stein aus der neuen Hausler wurden hatte Zwei Drei Stockwerke quod ordo. De ceteris laude dignis Palast hatte der auch der Grosse gebaut wurde ein gegeniiber dem alten und es ZOG Holz. Hatton nicht seinen alten Palast fiel Åžehmuz fordert von ihm ah. De grosses Schild Latin Schlosses Type Wort und der des cardinem uicinius ad menu diese Explorer Åžehmuz geschrieben wurden, auf.

"Es ist Abwesenheit. Existenz ist in Abwesenheit. Wichtig ist, so dass de pulloff Abwesenheit Existenz. Abwesenheit ist nur eine. Fehl kann nicht De auf zwei Abwesenheit esse. Wenn es vom Fehl Existenz trennt in multipliziert. Es wird zwei, Versionem Cotelerii Passim: Fünf ... Fehl verhindert wird, daß der Existenz Verbesserungen mori, incarcerates. Vorkom ferre gibt es wird von ein und der Abwesenheit abwesend dum Wes.

Explorer Şehmuz wollte Erlaubnis des Konigs das Land zu verlassen in sagte er wurde in dieser Stadt fur Versionem Cotelerii Passim LXVII, ut wird er fühlen sich glücklich und Christophori Willibaldi Gluck, und durch die Hilfe von Lernen, Prüfung, die Suche und Arbeiten, ohne zu sehen Vorteil est Entwicklung der THERCON morietur. Und der König Volk nicht auf diese kostbar Mann, den Sie Ihr alles geschuldet vernichtet, Pirum morietur. Sie wissen, dass er ein Entdecker. Gabe es eiuige andere Leute, benötigen Hilfe und Lernen würde. Jo ....... E ceteris laude dignis weint est.

Geschrieben von: Noctis Lucis Serdar

PAUPERIBUS loca quae transivi cum Soldano sehmuz

Şehmuz Explorer est navigare ad repulsam in hindsight, paupertas erat in terra. Navigare, sicut tu, populus et quomodo adhæsit pauperes sunt. vestimentum vetus gerebant perantiqua, erat tatty. Si pedibus ligneae soleae, nudis pedibus incedere nec erat. Villas et vicos in unius turris lignea tecta. Arvis atque vinetis et hortis sunt sita est in loca quaedam, quae non capit, minus spatium est quam longitudo ad patriam. quod ad capitalia. Et interrogavit ubi in regiam est perductus. Inferius: et egressus de arboribus. egressus silvis inmiş.ağaç in margine lato campo post exitum. Vide ut non videatur a duo-COENACULUM aedificium alterius in medio domus lignea. Quinque vel sex populus circum lignea aedificium, quo terram foderet de manibus eorum fodiendi plantabant - illi erant 'commercio cum aliis negotiis. Et accessit ad eos:

"Excusatio network a sinistra, et domum quam describitur labefactentur. Nescio, suus 'iniuriam? "Et interrogavit.

"Vos vera, domine? .. Noster hic sit manu consitum erat. "Consulat unus et lignea structuram historia traditur duos exstitisse ostendebatur.

Hospes Şehmuz sensit tremorem ossi. Soldanus virum terrae quomodo victa vetus aedificium .. audire non reducuntur in somniis. Levis madens oculis humi collapsus est. Paulo post quietem accepit caput manibus esse immersum. 'Vae mihi, vae mihi. Ut potui, non est cogitare de? Dum paupertas est, paupertas quae regunt et soldano conjunctus est pauper, pauper ut esse princeps. Ego vidi multum spatii, multus of populus cognovi. Sic, usus est etiam verisimile ad esse in quibusdam casibus utilis yaramazmış.n Alioqui surgere ego şehmuz.gidel, et haec pauper Rege, lets accipies de qua mensura deberet esse gradus in rebus egestas. 'Collecta circuitu eorum:

"Et conversus sum ut putant ex şeyim.yorgunluk nemo caput meum. conferre ipsi isterim.gezg Şehmuz Sultano ad illum. "demiş.ora eorum in gaudium verterunt se bakınmışlar.iç. Currens nuntiavit ille Sultani.

Hospes Åžehmuz, paulo post in cubiculum ingressi Soldani. Medio-senem Soldani, et appellatur stans, ridens:

'Et protulit Cras interdum .. Show sefa. Ut Åžehmuz Explorer. dinlerim.git explicavit ubi ad movere circa aures multos annos in abundantia getirirmiÅŸsin.bilg dixit ad chat ut satis perplexus. Putas maior me est; Tam vos iuvenes. '

"Non inventus est delicatus, Sultan nibs. Adepto nominemur et sumus te domine. Nos coepi nostrum in itinere, in primis quinque annis, et sic transit in via. Anno fugit in via urbe proficiscitur Brundisiumque pervenit annos junguntur in via. Ego hindsight, circa ambulo, peto, ut sciam. Discere ut doceat ignaros quid. Locorum notitia iudex notitia nescio locus portare arcu. Ego faciens dicitur esse quaedam notitia potest hamallıg. '

"Bene sane Åžehmuz, coram docuit scholarium, qui in absentia ignota sunt, non potest nisi etiam didicit. Usquam, vos es defessus. Hic iam discumbere, faciet te comfortable .. "ait rex turcarum invadens,
Åžehmuz extenta super sellam lignea, ipse se in sella sedens.

"Åžehmuz meus coniecto hic aliquot usque ad portas civitatis tuae in terra: vidi autem in villa. Ex pauperibus populi mei sine Chanaan terra sterilis ex pluribus fortem animum avocavit. Aliena legati diversarum gentium et non ad patria. Qui si erit emere bona? Illa exhiberet convivium fecit populus meus doyuramazk venter ejus, et calceamenta
Ad cogitare de. Et plures conatus facta sunt tibi in terra blank video Fecimus igitur conatus omnis disciplina uber. Ita fit ut nulla ... "

"Carissimi mei Imperatore. habeant terras omnium tui cinsten.kill quae luteum appellatur impermeable solo nata. Quod plantatum radices vegetabilis sunt in terram non potest in aere. Radices plantae aqua non potero. Plantae aqua non posse sine spiritu. Sabulonosas terra ad exiguam partem producebantur ad terram. Et legumina et fructus crescere arenosa conveniat. Sed quantum minus harenae est nimis. in loco terrae solo argilloso miscentur harenae. Quod fit mixtura facit per limoso stercora. Planta polluit fertilitate terrae. Nov productum est adeptus. Item si facta est artificialis ac paludes, in quibus pisces reproduci possunt perniciemque deuitat. Vigilate populum de terra, et dapibus necessitatibus potest occurrit. De piscium abundantia pecuniae fructus tempore parari et finitimis vendidisse. '

Hospes Åžehmuz auribus tuis audi quid dicam ad Sultanum:

"Jeez, Şehmuz, ut ipsi donec saturate, ut pecuniam kalsın.duy mAdIğImIz defuit, quæ dicis nice quod scimus. fluit ex ore mel. Tales modi ortae sint in cultura est jobs. Duo media non est summa, ut non quattuor, quinque, qui hoc habent dicere. non amittere tempus. urbis oppido legatis ad villam. Et quia opus operor non dimittet huc. Sed quocumque pergere voluissent didicerint docere. Ego incipiens ad expeditionem in terra mea de agri cultura generali hoc. "Dixit.

Plantatio circa initia operum Şehmuz Rimor adventu magna occasionem pauperes. Et aures omnis audiebat Şehmuz Explorer 'quod illi dicunt. Connoisseurs, ad bilmeyenlere. Dies enim, et acuto in hebdomades cars sunt ferri. testæ quod molle solum. Paravit sulcos agri: foecunda, semina. Channels aperto aqua. Quotiens agri eorum vastati in hortorum morem. Imbrem autumnum rapinam non duxit solution ad ultimum solo defensis puellis, adaquavit officium. Post plantationis opus opportune praeparato loco artificiales lacus. Quidam pisces sunt crevit ut coepi. Post tempus. Spicae in multis partibus terra ad altitudo, herbas coepi maturescere. Quisque est ita felix. Frugibusque coactis odio. Apothecae impleta est opus. Magna et parva animalia in pascuis sequentem, qui pascuntur in herba. Olim osse formare numeros animalia inbecillitatis explicata sunt semizleş.

Et sequenti anno, in agriculturae terras longius extenditur. Ager agro copulatur 'novus agris. Edent pauperes agrestium fames ambitio quam perseverantia opus involvit. Ipsum conati sunt. Item est in tempore messis vestibus calceis fabricis belli necessitatem ipsi supellectilem qualem pecuniarium finitimis. Haec etiam prius venire ad alienigenas diversarum gentium patriam fuerunt expensis. Commercial progressionem iam inceperat.

Deinde anno cum nos multa uber. Habitus occurrit necessitatibus tales calceos pecunia vendunt uber. Vetus lignea domibus urbe Artena, reductae in loco lapis, subigens tene, solidae, coepit facere duo aut tres-COENACULUM domibus. Regia turris lignea rex Salomon duas contrarias magna domus. Quod ad hoc cubiculum transibant. Ut veteres regis rogatu corruerunt. Januae pendentes a magna laminam. Navigator rudentis Åžehmuz scripta sunt verba.

"Nihil est. Illic est nemo. Potius, nemo est questus extraxerunt ex divisione intellectus. Nemo est. Nemo, ne duo. Si non multiplicabit divisa est: sunt duo, tria esse, ne esset progressus non ... ex quinque vel detinet. Nulla potest non esse praesens. '

Åžehmuz Hospes ut hac in regione tres annos, ut aliqui in regione sentio ut si prodesse possit beatus et felix; doctrina, studium, profundior investigatio sine labore et utilitates, dicens ad altiora animos alliciant societatibus, quae regi Turcarum rogavit obnixe ut iret. Regem ejus et populum, in se omnia sua, quae non quaerit quae eradicating ut paupertas et hunc praeclarum virum. Et cognoscetis quod est rimor. Auxilium aliis potest inveniri quoque potest quis scire opus est. Hospes relicta regia valedixit Åžehmuz Sultanum Turcarum capere volunt. Yeah clamantis ad Sultanum ....

Scripsit: Noctis Lucis Serdar



Etiam his similia potes
Ostendere Comments (1)